
En memòria de l’amic Antoni Salas (1947-2012)
La Denominació d’Origen Montsant lamenta la mort de l’Antoni Salas i Jordà, i expressa els seu més sincer condol als seus familiars.
La Denominació d’Origen Montsant lamenta la mort de l’Antoni Salas i Jordà, i expressa els seu més sincer condol als seus familiars.
L’Antoni Salas, l’amic Toni, era un estret col·laborador de la DO Montsant. Era un persona sempre disposada a aportar els seus coneixements -i n’eren molts- i el seu entusiasme infinit. Un entusiasme pel món del vi que és contagiava, per com l’entenia i per com era capaç de transmetre’l.
El Toni era un home actiu, un belluguí que mai va tenir un no per a nosaltres, una persona que, de manera desinteressada, sempre sumava pel bé d’una passió, el vi, que es va convertir en part indestriable de la seva vida i que el va portar a ser un més a la DO Montsant.
De la mateixa manera que ell sempre tenia un record i reconeixement per als amics i coneguts que havien aportat el seu gra de sorra al món del vi, nosaltres li agrairem eternament els seus consells i coneixements professionals i l’empremta humana que ha deixat entre nosaltres.
