
El vi de tots, per Setmana Santa a Celler Masroig
Al marge de les visites i degustacions habituals, Celler el Masroig ofereix aquesta Setmana Santa un seguit d’experiències enoturístiques, pensades per a públics amb motivacions diverses.
Al marge de les visites i degustacions habituals, Celler el Masroig ofereix aquesta Setmana Santa un seguit d’experiències enoturístiques, pensades per a públics amb motivacions diverses.
En primer lloc, i per tal d’acostar el món del vi als més petits, els dies 3 i 4 d’abril hi ha programada l’activitat Celler Infantil, un taller amb el qual els nens i nenes podran aprendre què és, d’on prové i com s’elabora el vi. En el transcurs de l’activitat, els pares podran descobrir les instal·lacions i els vins del celler.
En segon lloc, Brogit Guiatges ofereix la passejada “L’art de la pedra en sec a Masroig”, passejada que es clou amb la degustació de vins del celler. La caminada, de baixa dificultat, serà el dissabte 4 d’abril a les 9,30h.
En tercer lloc, Celler Masroig proposa un maridatge de vins i productes gourmet, maridatge que s’inicia prèviament amb una visita a les instal·lacions gairebé centenàries del celler. Aquest activitat compta amb la col·laboració de Taqui Distribucions.
Per últim, durant l’època de calçotades, hi ha programada l’activitat "Wine & Calçotada tour", que s’organitza en col·laboració amb el restaurant Mas Trucafort.
Per a més informació de les diferents propostes enoturístiques, us podeu posar en contacte amb visites@cellermasroig.com o 977 825 026 /646 743 922.